Roxanne van Rijn

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hallo daar en welkom op mijn reisblog!
Ik houd ontzettend van reizen, en reis nu voornamelijk in de vakanties. Ik vind het erg leuk om nieuwe culturen, landen en steden te ontdekken en vooral vanuit het oogpunt van de locals! Daarnaast werk ik nog bij een restaurant in Wassenaar, om alle reizen te kunnen betalen.

Veel plezier met het lezen van mijn blog!

Over mijn reis

Ik reis dit jaar samen met Margot met de trein naar Oost-Europa. We vertrekken op 13 juli richting Berlijn en hopen verder Praag, Budapest, Split, Korcula, Lesce Bled, Venetië en Wenen te bezoeken in twee weken. We hebben nog niet een vastgesteld schema, omdat we graag ook wat vrijheid willen hebben met onze reis. Het kan nog alle kanten op!

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

België, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Jordanië, Luxemburg, Mauritius, Nederland, Oostenrijk, Panama, Singapore, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.